PREDSTAVITEV
Temeljno poslanstvo Šole odličnosti
- razvijanje celostne posameznikove osebnosti in njegovih potencialov,
- utrjevanje temeljnih vrednot ter visokih moralnih in etičnih načel.
SEMINARJI USMERJAJO IN POMAGAJO PRI:
- spoznavanju človeške narave,
- prevzemanju osebne odgovornosti ter izpolnjevanju dolžnosti,
- razumevanju različnosti v naših osebnostih,
- večji učinkovitosti na delovnem mestu in v podjetništvu,
- zdravi komunikaciji,
- reševanju konfliktov,
- medsebojnem sodelovanju,
- iskanju rešitev in ne poveličevanju problemov,
- odprtosti za pozitivne spremembe,
- pozitivni naravnanosti na delovnem mestu in življenju na sploh,
- utrjevanju temeljnih vrednot in moralnih načel,
- pridobivanju zdrave samopodobe,
- odpravljanju stresa, utrujenosti in neučinkovitosti.
KORISTI ZA NAROČNIKA
- število udeležencev je neomejeno
- termin seminarja kot tudi vse ostalo lahko prilagodim vašim željam in potrebam,
- trajanje seminarja je stvar dogovora in ne vpliva na ceno,
- seminar je v vaših prostorih ali na lokaciji, ki jo vi izberete,
- ne potrebujem tehnične opreme zato lahko seminar izvedem kjer koli in kadar koli,
- v primeru izmenskega dela lahko izvedem dva enaka seminarja v enem dnevu za dve različni skupini, kar ne vpliva na ceno ali kvaliteto seminarja.
ZANIMIVA DEJSTVA
Ljudje največkrat dobijo zaposlitev zaradi njihovega tehničnega znanja in izkušenj, odpuščeni pa so najpogosteje zaradi pomanjkanja svoje čustvene inteligence.
Veliko zaposlenih povsem ustreza formalnim zahtevam delovnega mesta, a kljub temu dosegajo le podpovprečne delovne rezultate. Zakaj? Zaradi pomanjkanja veščin ravnanja z ljudmi.
Ko pregledujemo pritožbe ljudi (strank), ugotovimo, dase večina pritožb nanaša na odnos zaposlenih in ne na njihovo strokovnost. Lahko imate odličnega strokovnjaka, ki bo istočasno imel veliko pritožb nezadovoljnih ljudi, ki so prišli z njim v stik. Zakaj? Zaradi njegovega pomanjkanja veščin ravnanja z ljudmi.
Veliko zaposlenih povsem ustreza formalnim zahtevam delovnega mesta, a kljub temu dosegajo le podpovprečne delovne rezultate. Zakaj? Zaradi pomanjkanja veščin ravnanja z ljudmi.
Ko pregledujemo pritožbe ljudi (strank), ugotovimo, dase večina pritožb nanaša na odnos zaposlenih in ne na njihovo strokovnost. Lahko imate odličnega strokovnjaka, ki bo istočasno imel veliko pritožb nezadovoljnih ljudi, ki so prišli z njim v stik. Zakaj? Zaradi njegovega pomanjkanja veščin ravnanja z ljudmi.
Znano je, da več kot 80% težav na delovnem mestu ali v medosebnih odnosih nastane zaradi napačne komunikacije, nerazumevanja osebnosti drugih ter zaradi nerazjasnjenih in neizrečenih pričakovanj.
Za delo z ljudmi potrebujemo določena znanja in spretnosti, katerih se lahko naučimo, če želimo. V Šoli odličnosti je izoblikovan sklop seminarjev, za katere je praksa pokazala, da so najbolj potrebni, učinkoviti, praktični in med udeleženci odlično sprejeti.
Vsa izobraževanja so narejena tako, da zagotovo dajejo vsakomur praktične nasvete, rešitve in ideje v osebnem in poslovnem življenju.
Za delo z ljudmi potrebujemo določena znanja in spretnosti, katerih se lahko naučimo, če želimo. V Šoli odličnosti je izoblikovan sklop seminarjev, za katere je praksa pokazala, da so najbolj potrebni, učinkoviti, praktični in med udeleženci odlično sprejeti.
Vsa izobraževanja so narejena tako, da zagotovo dajejo vsakomur praktične nasvete, rešitve in ideje v osebnem in poslovnem življenju.